Lek og skole er sentralt i barns liv og oppvekst, men hvilken plass skal barns lek ha i skolen? Kan leken være et nyttig verktøy i lærerens verktøykasse? Eller er det en misforståelse at barn i skolen skal lære gjennom lek? Skal ikke barnas lek være fri?
- Postkort
- Young adult
- Pennesæt
- Cd-rom edutainment
- Engelske textbooks div.
- Bøger
- Rollespil roman dansk
- Vareregen produktion
- Lydbøger
- Dagbøger
- Atlas
- Krydsordbøger
- Plakater/reproduktioner
- Video spillefilm
- Musik mc div.
- Dukker og tilbehør
- Landbrug
- Tavler/white/opslag
- Skønlitteratur (fiction)
- Faglitteratur (non-fiction)
- Rejse & geografi
- Hobby, kunst & livsstil
- Engelske bøger
- Børn & unge
- Tilbud & nedsatte bøger
- Diverse & specialudgivelser
- Uncategorized